چگونه از طراحی سایت در مشهد درآمد داشته باشیم

بایگانی
  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت در شروع هر کسب و کاری فرآیندی پیچیده و زمان بر است که باید با بررسی دقیق و دریافت مشاوره تخصصی بر اساس استراتژی کسب و کار و نیازهای کاربران طراحی کنید.

سوالی که هنگام ورود به حوزه دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار آنلاین باید به آن پاسخ دهید این است:
آیا سایت محلی برای کسب و کار من بهتر است یا جهانی؟
هنگامی طراحی سایت مشهد که صاحبان مشاغل به این سوال پاسخ دادند، فرآیند طراحی سایت آغاز می شود و ما 2 تفاوت بین سایت های محلی و جهانی را بررسی خواهیم کرد.
میزبانی
انتخاب هاست اولین و مهمترین مرحله در فرآیند طراحی وب سایت است. زیرا نحوه واکنش سرور، میزان ترافیک سایت و تمامی مسائل مربوط به هاست و سرور مربوط به شرکت میزبان شما می باشد.
اما در طراحی سایت های جهانی در مقایسه با سایت های محلی، انتخاب هاست بسیار مهم است. برای درک بهتر اهمیت هاست در طراحی وب سایت جهانی به مثال زیر توجه کنید.
به عنوان مثال، ممکن است سایتی داشته باشید که فرش دستباف می فروشد.
مشتریان شما افراد در ایران را هدف قرار نمی دهند. بنابراین باید محدودیت های طراحی وب سایت جهانی و طراحی وب سایت چند زبانه را رعایت کنید.
اگر مشتری از آلمان بخواهد وارد سایت شما شود و فرش های دستباف شما را ببیند، اما هیچ سروری در نزدیکی آلمان نصب نشده است که نام کاربری را مسدود کند، به شما یک حضور جهانی برای مشتریان خود داده می شود. در آلمان قطعا کاربران و مشتریان زیادی را از دست خواهید داد.
پس بهتر است یک هاست مطمئن با ترافیک بالا تهیه کنید. همچنین با فعال کردن CDN مشتریان خود را از سراسر جهان جذب کنید.
مطالب مرتبط: خرید مشاوره ایده خوبی برای مشاوره رایگان است
رنگ و انتخاب تصاویر وب سایت
یکی دیگر از عوامل مهم در تفاوت طراحی وب سایت جهانی و محلی، انتخاب رنگ های شرکتی و گرافیک وب سایت است.
اگر سایت شما قابلیت ارسال و نصب محصولات در کشورهای مختلف را دارد، ابتدا باید معنی هر طرح رنگی در کشورهای مختلف را بیاموزید تا رنگ غالب وب سایت خود را انتخاب کنید.
مثلاً برای ایرانیان رنگ مشکی به معنای عزاداری و از دست دادن عزیزان است، اما در چین قرمز به معنای طلاق است. یعنی اگر وب سایت شما از رنگ قرمز شرکتی استفاده می کند و محصولی مناسب برای افراد ساکن چین دارد، وقتی وارد وب سایت می شوند و رنگ قرمز را می بینند احساس ناخوشایندی برای آنها ایجاد می کنید که نرخ پرش شما را افزایش می دهد. همچنین وب سایت.
مقاله مرتبط: تجزیه و تحلیل نرخ پرش: چگونه نرخ پرش را اندازه گیری کنیم؟
بنابراین، اگر به فکر ایجاد یک وب سایت جهانی هستید، کد رنگ کشورهای مختلف را بررسی کنید.
برای انتخاب عکس، ابتدا باید مخاطب هدف و رنگ شرکت را نیز مشخص کنید.
برای ایجاد یک وب سایت محلی بهتر است از عکس ها و فیلم های کارکنان و فرآیندهای کاری در شرکت استفاده کنید اما برای ایجاد یک وب سایت بین المللی از تصاویر رسانه ای مناسب استفاده کنید که تاثیر مثبتی در کسب و کار شما بگذارد.
پس با توجه به کارایی وب سایت خود در داخل و خارج از ایران رنگ و تصویر مناسب را انتخاب کنید.
نتیجه
تفاوت طراحی وب سایت جهانی و محلی با توجه به ساختار و ظاهر به قسمت های مختلفی تقسیم می شود که در این مقاله به نمونه ای از تفاوت ساختاری (میزبان) و تفاوت ظاهری (رنگ و تصویر) پرداخته ایم.
همچنین بهتر است از اصطلاحات و واژه های تخصصی و ادبیات عامیانه ایرانی در سایت های جهانی پرهیز شود.

  • ۰۱/۰۷/۲۸
  • خدمات سایت در مشهد از طراحی سایت تا سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی