چگونه از طراحی سایت در مشهد درآمد داشته باشیم

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بسیاری از مردم فکر می کنند که یک وب سایت براق، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند. این فقط برای افرادی است که اینترنت سریع دارند. اکثر وب سایت های موفق کارها را تا حد امکان ساده می کنند زیرا این امر به افراد بیشتری اجازه می دهد تا از سایت بازدید کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. نکات طراحی وب را بخوانید که به شما در ایجاد یک وب سایت زیبا کمک می کند.
مطمئن شوید متن شما کنتراست مناسبی با پس زمینه داشته باشد. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد خواندن متن سفید روی پس‌زمینه سیاه برای اکثر مردم راحت‌تر است، اما رنگ‌های دیگر تا زمانی که قابل خواندن باشند خوب هستند. همچنین به خاطر داشته باشید که اگر کنتراست پایین باشد، افراد کم بینا ممکن است نتوانند صفحه شما را بخوانند. از ابزار طراحی سایت در مشهد استفاده کنید تا بررسی کنید که آیا سایت شما استانداردهای کنتراست را دارد یا خیر.
از جاوا اسکریپت برای اضافه کردن فونت های سفارشی به وب سایت خود استفاده کنید. کتابخانه‌هایی مانند Typekit و Google Web Fonts اضافه کردن فونت‌های باطنی به صفحات وب را آسان می‌کنند، حتی اگر اکثر بازدیدکنندگان این فونت‌ها را در رایانه خود نداشته باشند. با جاسازی فونت خود در جاوا اسکریپت برای کلاینت کپی کار می کند. اطمینان حاصل کنید که تمام صفحات وب شما دارای عناوین خوبی هستند و مطمئن شوید که توصیفی هستند. تعداد شگفت انگیزی از صفحات وب "کتاب های بدون عنوان" یا "کتاب های جدید" نامیده می شوند. این نه تنها بازدیدکنندگان را از دریافت اطلاعات مفید در به خاطر سپردن وب سایت شما جلوگیری می کند، بلکه بر سئوی شما نیز تأثیر می گذارد زیرا موتورهای جستجو عناوین صفحات را هنگام رتبه بندی وب سایت بارگذاری می کنند.

طراحی وب چیزی است که همیشه دوست دارید با آن شناخته شوید. با این اوصاف، اگر دوستانی دارید که توسعه دهندگان وب هستند، باید با آنها در ارتباط باشید. شما می‌توانید هر اطلاعات جدیدی را که یاد می‌گیرید، انتقال دهید تا در طراحی وب، شما را در بالای بازی خود نگه دارد. اندازه صفحه و زمان بارگذاری را کاهش دهید. برخی از افراد اتصال اینترنت سریع ندارند و اگر مجبور باشند مدت زیادی منتظر باشند تا سایت شما بارگذاری شود، احتمالاً علاقه ای به بررسی آن نخواهند داشت. شما نمی خواهید افراد سایت شما را ترک کنند زیرا صفحه بارگیری نمی شود.
اطمینان حاصل کنید که همیشه بازخورد مفیدی ارائه می دهید زیرا این امر ارتباط بین وب سایت و بازدیدکنندگان را تضمین می کند. برای مثال، اگر اقدام یک بازدیدکننده باعث خطا شود، فقط «خطا رخ داده» را نشان ندهید. در عوض، اطلاعاتی را ارائه دهید که توضیح دهد چه اتفاقی افتاده و چگونه بازدیدکننده می‌تواند آن را با انجام کار دیگری برطرف کند. بدون این اظهارات، بازدیدکنندگان ممکن است منصرف شوند و سایت شما را ترک کنند. سایت خود را قبل از انتشار آن تست کنید. هیچ چیز بدتر از راه اندازی وب سایت جدید و حذف فوری آن به دلیل خطا یا مشکلات دیگر نیست. گروهی از افراد را با استفاده از مرورگرهای وب و پلتفرم های کامپیوتری مختلف جمع آوری کنید و از آنها بخواهید نسخه بتا سایت شما را اجرا کنند و مشکلاتی را که با آن مواجه می شوند شناسایی کنید.
برای کمک به بازدیدکنندگان سایت شما را سریعتر بخوانند. شما باید با استفاده از رنگ های مختلف طراحی کنید. اگر از رنگ دیگری استفاده کنید، متن برجسته خواهد شد. اگر متن مشکی روی پس زمینه مشکی دارید شما نمی توانید پیام ها را مشاهده کنید. اما اگر متن مشکی روی پس زمینه سفید دارید خواندن آسان تر خواهد بود از کوکی ها استفاده کنید و با کلیک بر روی لوگوی وب سایت به صفحه اصلی بازگردید. خرده نان نشانگرهایی هستند که نشان می‌دهند یک بازدیدکننده در طرح‌بندی سایت کجاست. برای مثال، وقتی کاربر روی پیوندی در مرورگر کلیک می‌کند، یک خرده نان ممکن است بگوید \"خانه > مبلمان > تخت\" آنها ممکن است به صفحه ای بالاتر در رتبه بندی سایت هدایت شوند. با کلیک بر روی لوگوی شرکت، بازدیدکنندگان به صفحه اصلی باز می گردند. بدیهی است، در حالی که فلش یک وب سایت را از بسیاری جهات زیبا جلوه می دهد، می تواند در زمان بارگذاری نیز مشکل ایجاد کند. اگر می دانید که چگونه یک وب سایت طراحی کنید که ظاهر خوبی داشته باشد و پر زرق و برق نباشد. مطمئناً وب سایت موفقی خواهید داشت. از دانشی که در مقاله بالا آموختید برای ایجاد یک وب سایت زیبا استفاده کنید.

  • ۰۱/۰۸/۰۹
  • خدمات سایت در مشهد از طراحی سایت تا سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی