چگونه از طراحی سایت در مشهد درآمد داشته باشیم

بایگانی

۴ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تبدیل شدن به یک طراح وب حرفه ای یک رویا نیست، شما می توانید بهتر و حرفه ای تر باشید. اگر می خواهید اصول اولیه را بدانید، این راهنما را تا انتها بخوانید زیرا همه چیزهایی را که باید قبل از تبدیل شدن به یک طراح وب بدانید را پوشش می دهد.
جنبه های زیادی برای طراحی وب وجود دارد و دانستن اینکه از کجا شروع کنید می تواند دشوار باشد. در ابتدای سفر ممکن است از کمبود دانش یا منابع آموزشی واقعی پشیمان شوید، اما نگران نباشید، ما می خواهیم این کار را برای شما آسان کنیم.
طراحی سایت در مشهد
ثبت سفارش و مشاوره
در ادامه مراحل زیر را برای یادگیری طراحی وب بررسی خواهیم کرد:
آشنایی با اصول طراحی
HTML و اصول یادگیری آن
CSS و نحوه یادگیری
اصول طراحی UX
اصول طراحی چیدمان
انتخاب هدف
پیش نیازهای یادگیری نحوه شروع طراحی وب سایت
اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک وب سایت طراحی کنید، اولین قدم این است که به درستی درک کنید که یک طراح وب سایت به چه معناست. طراحی وب بخشی از هنر و بخشی علمی است که هر دو جنبه خلاقانه و تحلیلی ذهن انسان را مهار می کند. طراحان وب مفاهیم را درک می کنند و آنها را روی تصاویر اعمال می کنند. تصاویر، تایپوگرافی، رنگ، متن، فضای نگاتیو و ساختار تصاویر زیبایی را خلق می کنند.
هر مرحله ای که باید قبل از حرفه ای شدن یاد بگیرید در زیر توضیح داده شده است.
مفاهیم بصری در طراحی وب را درک کنید
درک مفاهیم بصری به معنای دانستن رابطه بین اشکال، رنگ های مختلف و احساساتی است که آنها منتقل می کنند. می خواهید بدانید چگونه؟ در زیر گفتیم.
فرم
سه شکل اصلی در طراحی چشم عبارتند از مربع، گرد و مثلث. مربع ها و مستطیل ها اغلب برای محتوا، دایره ها برای دکمه ها و مثلث ها برای نمادهایی که پیام های مهم را منتقل می کنند استفاده می شود. بنابراین طراحی دارای احساسات و عواطف است و نقش مهمی در طراحی وب سایت برای کاربران دارد.
رنگ ها
اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه وب سایت طراحی کنید و وب سایت هایی بسازید که چشم نواز باشند، باید تئوری رنگ را یاد بگیرید. درک چرخه رنگ، رنگ های مکمل، رنگ های مختلف و احساساتی که توسط رنگ های مختلف منتقل می شود، شما را به یک طراح وب بهتر تبدیل می کند. بخش بزرگی از دانستن نحوه طراحی یک وب سایت، دانستن نحوه ترکیب رنگ ها است.
آشنایی با اصول HTML در طراحی سایت
html به دستورالعمل هایی اشاره دارد که مرورگر برای ایجاد یک وب سایت استفاده می کند. سرفصل ها، پاراگراف ها، لینک ها و تصاویر همگی توسط این تگ کنترل می شوند. نکته بسیار جالب این است که این یک زبان برنامه نویسی نیست، بلکه یک زبان نشانه گذاری است. بنابراین، قبل از یادگیری سایر مراحل، باید به اندازه کافی با این زبان نشانه گذاری آشنا باشید تا بتوانید ساده ترین مفاهیم موجود در وب را درک کنید.
CSS و اهمیت آن در طراحی وب
css برای تولید کدی که ایجاد می کنید استفاده می شود. برای اینکه بتوانید تمام جنبه های این وب سایت مانند تغییر رنگ کلمات یا فونت ها را تغییر دهید، باید زبان آن را بدانید. یادگیری این زبان به زمان بیشتری نسبت به HTML نیاز دارد.
اصول اولیه طراحی سایت
اصول طراحی UX برای طراحی سایت
شما باید سایت را به گونه ای طراحی کنید که کاربر پسند باشد و این کاری است که می توانید با کمک ux انجام دهید. طرح رنگ، محتوا، تایپوگرافی، چیدمان و جلوه های بصری همه در کنار هم قرار می گیرند تا به مخاطبان شما خدمت کنند. اهمیت ux افزایش دقت و ایجاد احساسات است.

https://website-design-consulting.blog.ir/
https://website-design-consulting.blognama.ir/
http://website-design-consulting.limoblog.ir
http://websitedesignconsu.parsiblog.com
https://website-design-consulting.takblog.net/
https://website-design-consulting.blogiran.net/
http://website-design-consulting.irancnblog.com/
https://website-design-consult.blog.ir/
https://website-design-consulting.novinblog.net/


شما باید از شخصیت های مختلف کاربران سایت آگاه باشید. به عبارت دیگر، شما باید از ارتباط بین وب سایت ها و افرادی که از آنها بازدید می کنند آگاه باشید. نحوه تجزیه و تحلیل رفتار کاربر و ایجاد پرسونای کاربر که تراز می شوند. علاوه بر این، شما باید بدانید که چگونه از این اطلاعات برای ایجاد برنامه ای بهینه شده برای نیازهای مخاطبان خود استفاده کنید.
اصول توسعه چیدمان سایت
چشمان ما به طور خودکار به سمت الگوهای خاصی کشیده می شوند. ما دقیقاً می دانیم که به دنبال چه چیزی باشیم زیرا این الگوها را بارها و بارها در زندگی خود دیده ایم. دانستن الگوهای طراحی به شما کمک می کند تا وب سایت هایی ایجاد کنید که می توانند ارتباط خوبی بین محتوا و تصاویر ایجاد کنند. برای درک بهتر اصول طراحی باید با مفاهیم طراحی وب سایت بیشتر آشنا شوید.
بهترین راه برای کسب درآمد از وب سایت شما
هنگامی که اصول طراحی وب را یاد گرفتید، وقت آن است که تصمیم نهایی را در مورد اینکه کجا بروید را بگیرید. شما می توانید با توجه به شرایط صلاحیتی که آموخته اید یکی از آنها را برای یادگیری حرفه ای انتخاب کنید و بازار کار زبان های برنامه نویسی مختلف را بررسی کنید. عواملی مانند بازار کار و علایق شخصی شما ممکن است در این انتخاب نقش داشته باشند.
با علم به این واقعیت که اهمیت کسب درآمد از دنیای مجازی به قدری افزایش یافته است که امروزه طراحی وب در مشهد به اولویت اول هر کسب و کاری در این شهر تبدیل شده است. با در نظر گرفتن این نکته می توانید تصمیم خود را برای یادگیری و کسب درآمد از طراحی سایت کامل کنید.

  • خدمات سایت در مشهد از طراحی سایت تا سئو
  • ۰
  • ۰

طراحی وب سایت در شروع هر کسب و کاری فرآیندی پیچیده و زمان بر است که باید با بررسی دقیق و دریافت مشاوره تخصصی بر اساس استراتژی کسب و کار و نیازهای کاربران طراحی کنید.

سوالی که هنگام ورود به حوزه دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار آنلاین باید به آن پاسخ دهید این است:
آیا سایت محلی برای کسب و کار من بهتر است یا جهانی؟
هنگامی طراحی سایت مشهد که صاحبان مشاغل به این سوال پاسخ دادند، فرآیند طراحی سایت آغاز می شود و ما 2 تفاوت بین سایت های محلی و جهانی را بررسی خواهیم کرد.
میزبانی
انتخاب هاست اولین و مهمترین مرحله در فرآیند طراحی وب سایت است. زیرا نحوه واکنش سرور، میزان ترافیک سایت و تمامی مسائل مربوط به هاست و سرور مربوط به شرکت میزبان شما می باشد.
اما در طراحی سایت های جهانی در مقایسه با سایت های محلی، انتخاب هاست بسیار مهم است. برای درک بهتر اهمیت هاست در طراحی وب سایت جهانی به مثال زیر توجه کنید.
به عنوان مثال، ممکن است سایتی داشته باشید که فرش دستباف می فروشد.
مشتریان شما افراد در ایران را هدف قرار نمی دهند. بنابراین باید محدودیت های طراحی وب سایت جهانی و طراحی وب سایت چند زبانه را رعایت کنید.
اگر مشتری از آلمان بخواهد وارد سایت شما شود و فرش های دستباف شما را ببیند، اما هیچ سروری در نزدیکی آلمان نصب نشده است که نام کاربری را مسدود کند، به شما یک حضور جهانی برای مشتریان خود داده می شود. در آلمان قطعا کاربران و مشتریان زیادی را از دست خواهید داد.
پس بهتر است یک هاست مطمئن با ترافیک بالا تهیه کنید. همچنین با فعال کردن CDN مشتریان خود را از سراسر جهان جذب کنید.
مطالب مرتبط: خرید مشاوره ایده خوبی برای مشاوره رایگان است
رنگ و انتخاب تصاویر وب سایت
یکی دیگر از عوامل مهم در تفاوت طراحی وب سایت جهانی و محلی، انتخاب رنگ های شرکتی و گرافیک وب سایت است.
اگر سایت شما قابلیت ارسال و نصب محصولات در کشورهای مختلف را دارد، ابتدا باید معنی هر طرح رنگی در کشورهای مختلف را بیاموزید تا رنگ غالب وب سایت خود را انتخاب کنید.
مثلاً برای ایرانیان رنگ مشکی به معنای عزاداری و از دست دادن عزیزان است، اما در چین قرمز به معنای طلاق است. یعنی اگر وب سایت شما از رنگ قرمز شرکتی استفاده می کند و محصولی مناسب برای افراد ساکن چین دارد، وقتی وارد وب سایت می شوند و رنگ قرمز را می بینند احساس ناخوشایندی برای آنها ایجاد می کنید که نرخ پرش شما را افزایش می دهد. همچنین وب سایت.
مقاله مرتبط: تجزیه و تحلیل نرخ پرش: چگونه نرخ پرش را اندازه گیری کنیم؟
بنابراین، اگر به فکر ایجاد یک وب سایت جهانی هستید، کد رنگ کشورهای مختلف را بررسی کنید.
برای انتخاب عکس، ابتدا باید مخاطب هدف و رنگ شرکت را نیز مشخص کنید.
برای ایجاد یک وب سایت محلی بهتر است از عکس ها و فیلم های کارکنان و فرآیندهای کاری در شرکت استفاده کنید اما برای ایجاد یک وب سایت بین المللی از تصاویر رسانه ای مناسب استفاده کنید که تاثیر مثبتی در کسب و کار شما بگذارد.
پس با توجه به کارایی وب سایت خود در داخل و خارج از ایران رنگ و تصویر مناسب را انتخاب کنید.
نتیجه
تفاوت طراحی وب سایت جهانی و محلی با توجه به ساختار و ظاهر به قسمت های مختلفی تقسیم می شود که در این مقاله به نمونه ای از تفاوت ساختاری (میزبان) و تفاوت ظاهری (رنگ و تصویر) پرداخته ایم.
همچنین بهتر است از اصطلاحات و واژه های تخصصی و ادبیات عامیانه ایرانی در سایت های جهانی پرهیز شود.

  • خدمات سایت در مشهد از طراحی سایت تا سئو
  • ۰
  • ۰

امروز شما را با یکی از محبوب ترین زبان های دنیا برای ایجاد وب سایت آشنا می کنیم. زبان برنامه نویسی PHP در بین توسعه دهندگان بسیار محبوب است. این واقعیت باعث شد که سیستم های زیادی برای این زبان ایجاد کنند. یکی از بهترین فریم ورک هایی که تا به حال برای PHP ساخته شده است، فریم ورک لاراول است که دارای ویژگی های زیادی است. در ادامه به ویژگی های این سیستم می پردازیم.
درخواست ثبت نام و مشاوره طراحی سایت مشهد
چارچوب چیست؟
اولین سوالی که برای هر خواننده ای پیش می آید این است که چارچوب چیست؟ اگر بخواهیم به معنای واقعی آن فکر کنیم یعنی «قاب». چارچوب به قوانین نوشتن و طراحی اطلاق می شود که به عنوان یک چارچوب نرم افزاری برای برنامه نویسان و برنامه نویسان طراحی شده است. همانطور که اکثر سیستم ها برای PHP ساخته شده اند، همین امر در مورد سایر زبان های برنامه نویسی نیز صدق می کند. (طراحی وب در مشهد)
مزایای فریمورک برای توسعه دهندگان
فریم ورک ها آمدند تا کار برنامه نویسان را آسان کنند و همه برنامه نویسان را بر آن داشت تا در قالب یک چارچوب کلی و استاندارد از آنها برای طراحی و توسعه اپلیکیشن ها و وب سایت های خود استفاده کنند. اکثر فریم ورک ها کدها و دستورات از پیش تعریف شده ای برای کمک به برنامه نویسان و توسعه دهندگان دارند. این کار باعث افزایش راندمان کار آنها می شود.
فریم ورک لاراول چیست؟
فریم ورک لاراول یکی از محبوب ترین فریم ورک های زبان PHP است. از توضیحات بالا تقریباً می توانید متوجه شوید که پیکربندی چیست، از این به بعد می خواهیم در مورد سیستم محبوب لاراول صحبت کنیم. این روش محبوب در مدت زمان کوتاهی به اولین انتخاب توسعه دهندگان وب اپلیکیشن تبدیل شده است.
لاراول توسط سر تیلور آتول طراحی شده است. تاریخچه لاراول به 9 جولای 2011 برمی گردد، زمانی که این فریم ورک محبوب اولین نسخه بتا خود را برای توسعه دهندگان منتشر کرد.
چارچوب لاراول
نسخه های مختلف لاراول و مزایای آنها
در این قسمت در مورد فریمورک های لاراول صحبت می کنیم.
نسخه اول لاراول
اولین نسخه لاراول که ثابت کرد محبوبیت بسیاری از توسعه دهندگان و برنامه نویسان دارد، برای عموم منتشر شده است. مدت کوتاهی پس از انتشار نسخه اول، حدود یک ماه پس از ظهور آن در بین توسعه دهندگان، نسخه کاملتر و پایدارتری منتشر شد. این نسخه تمام شده دارای مکانیسم های زیادی مانند Session، View، Model و Navigation است، تنها یک چیز در اینجا کم است و آن کنترلر است که باعث عدم پشتیبانی از معماری MVC می شود.
نسخه دوم لاراول
نسخه دوم لاراول که بیشتر بهینه شده بود در سال 2011 برای عموم عرضه شد.این نسخه جدید لاراول نقاط ضعف نسخه قبلی خود را پوشش می داد که باعث شد لاراول بتواند از کنترلرها پشتیبانی کند. این باعث شده است که چارچوب لاراول از معماری MVC پشتیبانی کند و جایگاه خود را در بین طراحان و توسعه دهندگان بهبود بخشد. موتور رندر Blade نیز در این نسخه اضافه شد.
ویرایش سوم لاراول
نسخه سوم لاراول در سال 2012 برای عموم منتشر شد. با انتشار این نسخه که شامل یک خط فرمان CLI بود و برای استفاده توسعه دهندگان Artisan نامگذاری شد. علاوه بر این قابلیت ها چندین ویژگی دیگر نیز به لاراول اضافه شده است مانند: مهاجرت، بسته بندی و افزودن مستندات قدرتمند در سایت خود لاراول.
نسخه چهارم لاراول
نسخه چهارم در سال 2013 بر اساس نور پس از بهبود سیستم انجام شده توسط این سیستم منتشر شد. لاراول با معرفی این نسخه از رقبای خود پیشی گرفته است. علاوه بر این قابلیت محبوب، امکاناتی مانند ارسال ایمیل اضافه شده است و لاراول مشکل حذف تاخیری رکوردها از پایگاه داده را در این نسخه حل کرده است.
نسخه پنجم لاراول
نسخه پنجم لاراول پس از دو سال انتظار منتشر شد. لاراول مانند نسخه های قبلی دارای ویژگی های بسیاری است که توسعه دهندگان به آن نیاز دارند، مانند:
مجموعه رومیزی
توسعه زیرساخت ها
فرآیند تأیید را ساده کنید
ساختار درختی برای توسعه برنامه
نسخه ششم لاراول
نسخه ششم لاراول بعد از نسخه پنجم تمامی مشکلات را برطرف کرده و ویژگی های جدیدی به آن اضافه می کند. لاراول که در نسخه ششم عرضه شد، سعی کرد ویژگی های جدید مورد نیاز کاربران خود را با هم ادغام کند که یکی از آنها Laravel Vapor بود.
نسخه هفتم لاراول
نسخه هفتم لاراول اکنون آخرین نسخه از این مدل محبوب است. این نسخه با تغییرات و بهبودهای زیادی منتشر شده است که در ادامه به طور مفصل در مورد نسخه هفتم لاراول صحبت خواهیم کرد.
مزایای لاراول
معایب لاراول
فریم ورک لاراول نیز مشکلات و ایراداتی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.
استانداردها
اگر شما فردی هستید که فقط می خواهید با این زبان محبوب کار کنید، باید در نظر داشته باشید که این فریم ورک استانداردترین فریمورک طراحی شده با شی گرایی و معماری MVC است. بنابراین، اگر دانشی در مورد شی گرایی و معماری MVC نداشته باشید، با مشکلی مواجه خواهید شد.
اسناد پیچیده
با تمام مزیت های این قاب محبوب می خواهیم ضعف دوم آن که پیچیدگی استفاده از آن است را برطرف کنیم. اگر کاربر جدید یا کاربر جدیدی هستید، این خرابی برای شما کمی آزاردهنده و ناخوشایند خواهد بود، بنابراین ممکن است نیاز به استفاده از جلسات آموزشی گسترده برای یادگیری داشته باشید.

  • خدمات سایت در مشهد از طراحی سایت تا سئو
  • ۰
  • ۰

هاست فضایی است که به ما امکان اشتراک گذاری داده ها در اینترنت را می دهد. اولین قدم در طراحی سایت، خرید یک هاست مناسب است. زیرا رشد سایت شما ارتباط زیادی با هاست شما دارد.

میزبانی خدمات مبتنی بر وب است که میزبانی را به افراد و صاحبان مشاغل ارائه می دهد. هاست ها به پشتیبانی، امنیت و سرعت بالا و پارامترهای دیگری مانند پهنای باند، CPU و برخی از اجزای مهم دیگر نیاز دارند.
در ابتدای فرآیند خرید هاست باید بهترین هاست را انتخاب کنیم. برای این کار تجربه نیروی انسانی و امنیت شرکت هاستینگ را بررسی می کنیم.
بهترین میزبان وب برای طراحی سایت مشهد را انتخاب کنید
مهمترین عنصر در انتخاب بهترین شرکت هاست، امنیت هاست است. اگر این مشکل مورد توجه قرار نگیرد، ممکن است سرعت سایت در طول زمان به میزان قابل توجهی کاهش یابد و منجر به از دست دادن کاربر شود یا به دلیل امنیت ناکافی در معرض حملات سایبری قرار گیرد.
گاهی اوقات ممکن است ایمیل شما هک شود و وب سایت شما به مکانی برای تبلیغات سودجو تبدیل شود، بنابراین انتخاب شرکتی که از نظر امنیت قوی باشد بسیار مهم است.
موارد زیر را بررسی کنید تا از سطح امنیتی ارائه دهنده هاست خود مطلع شوید.
RAID: برای حفاظت از داده ها
مرکز داده امن: امنیت یک سرور فیزیکی
ساعات کاری: و در دسترس بودن سرور
پشتیبان گیری: پشتیبان گیری روزانه
راه اندازی مجدد دستی: برای سرورهای اختصاصی
حتما به یاد داشته باشید که هاست باید دارای پشتیبان گیری منظم از وب سایت شما باشد تا در صورت هک شدن یا هر مشکلی که باعث از بین رفتن وب سایت شما شد، بتوانند با تهیه نسخه پشتیبان وب سایت شما را بازیابی کنند. در دریافت روزانه، هفتگی و ماهانه که بهترین روش روزانه است، اما بهتر است خودتان از سایت محافظت کنید تا مشکلی پیش نیاید.
پس از تایید امنیت هاست، باید تجربه تیم پشتیبانی را بررسی کنید و سپس با توجه به پارامترهای زیر، هاست مناسب را برای فعالیت وب سایت خود انتخاب کنید.
تفاوت هاست لینوکس و هاست ویندوز
3 تفاوت هاست لینوکس و هاست ویندوز قیمت، پشتیبانی و پایگاه داده است. لینوکس و ویندوز سیستم عامل میزبان هستند. در انتخاب سیستم عامل هاست به زبان برنامه نویسی طراحی وب سایت توجه کنید.
سیستم عامل ویندوز گرانتر از سیستم عامل لینوکس است و فقط از زبان های ASP و ASP.NET پشتیبانی می کند و همچنین از پایگاه داده SQL Server استفاده می کند. اما لینوکس از زبان های PHP، Python، Perl و CGI پشتیبانی می کند و پایگاه داده آن sql من است.
مقاله مرتبط: طراحی سایت php یا asp.net؟ مقایسه، تجزیه و تحلیل و انتخاب کنید
نکته ای که باید بدانید این است که برای استفاده از هاست لینوکس نیازی به نصب سیستم عامل لینوکس بر روی کامپیوتر شخصی خود ندارید، بلکه باید از هاست لینوکس برای وردپرس و جوملا استفاده کنید.
تفاوت هاست لینوکس و هاست ویندوز
صفحه های پیکربندی میزبان
کنترل پنل هاست یکی از عناصر مهم در انتخاب هاست است. از طریق کنترل پنل می توانید به قسمت های مختلف سایت دسترسی داشته باشید و تغییرات لازم را انجام دهید به همین دلیل داشتن کنترل پنل با عملکرد آسان و راحت یکی از پارامترهای مهم در خرید یک هاست خوب است.
در سیستم عامل لینوکس می توان cpanel را یکی از راحت ترین کنترل پنل ها نامید. البته برخی از شرکت های توسعه وب از کنترل پنل های خود در وب سایت های خود استفاده می کنند.
هزینه هاست چقدر است؟
محدوده قیمت هاست بسته به امکاناتی که ارائه می دهد متفاوت است، همچنین دلیل تفاوت بعدی زمان انتخابی شماست، یعنی می توانید هاست 1، 3 و 6 ماهه و برای افرادی که می خواهند هاست بخرند. یک دوره زمانی طولانی قراردادهای 1 ساله معرفی شده است، البته امکان انعقاد قرارداد بلند مدت نیز وجود دارد، اما بهتر است بیش از 2 سال با شرکت هاستینگ انتخابی خود قرارداد نبندید، زیرا به هر دلیلی عملکرد شرکت یا ممکن است نیازهای وب سایت شما تغییر کند و بخواهید با یک شرکت میزبان قوی تری کار کنید.
یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید، هزینه ارتقا هاست است، زیرا در بیشتر مواقع هنگام خرید هاست قیمتی خواهید داشت، اما در هنگام ارتقا هیچ هزینه ای در نظر گرفته نمی شود.
برای خرید هاست از شرکت های خارجی بهتر است ابتدا به قسمت TOS مراجعه کرده و قیمت تمدید هاست را بررسی کنید.
نکته اصلی این است که گاهی اوقات شرکت های میزبان با کاهش خدمات پشتیبانی، استفاده از سرورهای ضعیف تر، حذف پشتیبانی 24 ساعته و غیره قیمت ها را کاهش می دهند.
پهنای باند
پهنای باند مقدار فضای اختصاص داده شده به هاست سایت است.
از سوی دیگر، پهنای باند برای مرور و دانلود کاهش می یابد. پهنای باند باید بر اساس بازدید از سایت در نظر گرفته شود، به عنوان مثال شما برای 2000 کاربر در ماه هاست خریداری کرده اید، اگر تعداد بازدید از سایت از این تعداد بیشتر شود، به دلیل پهنای باند استفاده شده، کاربران سایت شما نمایش داده نمی شوند. ، اما نکته جالب اینجاست که مقدار پهنای باند در ماه اول به حالت اولیه باز می گردد.
اگر منطقه مورد نیاز وب سایت شما در حال افزایش است یا بازدیدکنندگان بیشتری دارد، مطمئن شوید که به پهنای باند توجه کرده اید، اما اگر وب سایت شما بازدیدکنندگان کمتری دارد، پایین تر نیز راه حل شما است.
بهترین سرور
سرورها اشتراکی و اختصاصی هستند و بهترین نوع سرور برای همان هاست است، بنابراین رشد ترافیک و هزینه بالایی دارد.
نوع دیگر سرور، سرور اشتراکی است که بسیاری از بازدیدکنندگان را در سرور تسهیل می کند، این محدودیتی را در قسمت آپلود فایل ایجاد می کند که ارزان تر از سرور اختصاصی است.
به دلیل محدودیت ها و محدودیت های ترافیکی سرور اشتراکی، بهتر است برای کسانی که شبکه بزرگی دارند از سرور اختصاصی هاست استفاده کنند، البته بعد از مدتی می توانید از سرور اشتراکی به سرور اختصاصی انتقال دهید.
یکی دیگر از مشکلاتی که در مورد سرور باید بدانید این است که سرورها به دو صورت در ایران و خارج از ایران تقسیم می شوند که بر سرعت سایت تاثیر می گذارد.
سرورهایی که در داخل ایران قرار دارند برای ایرانیان سریع هستند، اما برای افرادی که سعی در بازدید از سایت شما در خارج از ایران دارند کند هستند و برعکس برای هاست های خارج از ایران.
اما اگر رتبه در گوگل برای شما مهم است، بهتر است هاست خارجی یا هاست ایرانی را انتخاب کنید که سرعت بالایی دارد.
رم و سی پی یو
هاست رم و سی پی یو قسمت های مهم خرید هاست هستند که باید بر اساس اطلاعات و تعداد صفحات سایت خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که یک سایت فروشگاهی نسبت به یک سایت معمولی به رم و سی پی یو بیشتری نیاز دارد، زیرا حجم اطلاعات، فایل ها و صفحات سایت فروشگاهی بسیار بزرگتر از سایت های دیگر است.
نکته ای که در مورد CPU باید بدانید این است که اگر از ظرفیت CPU بیشتر استفاده کنید، حساب شما به حالت تعلیق در می آید.
زمان پاسخگویی سرور چقدر است؟
زمان باز شدن سایت پس از کلیک بر روی آدرس اینترنتی زمان پاسخگویی سرور نامیده می شود، هر چه زمان پاسخگویی سرور کمتر باشد، سایت بهتر است.
این عنصر را هنگام خرید هاست در نظر داشته باشید، زیرا اگر وب سایت شما زمان زیادی برای بارگذاری طول بکشد، احتمال عدم دسترسی کاربر به وب سایت شما را افزایش می دهد. علاوه بر این، این مورد نقش مهمی در تعیین رتبه سایت در گوگل دارد.
SSL چیست؟
SSL که مخفف Secure Socket Layer است، مخفف گواهی بین کاربر و گوگل است که امنیت را فراهم می کند.
با این گواهی، سایت از http به https منتقل می شود و علاوه بر آن تاثیر بسزایی در سئو سایت و رتبه سایت دارد.
البته برخی از هاست ها ssl رایگان را به نفع سایت شما ارائه می دهند. اگر ssl ندارید می توانید آن را از سایت های معتبر تهیه کرده و در وب سایت خود فعال کنید.
نتیجه گیری
با نکات پیشنهادی می توانید یک هاست مناسب برای سایت خود تهیه کنید اما بهتر است بدانید که هر سایتی با توجه به روش خود نیاز به گرفتن هاست دارد یعنی نمی توان هاستی را معرفی کرد که برای همه سایت ها مفید باشد. هاست مناسب را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. سایت شما نیاز دارد.
در نهایت برای اینکه بهتر تشخیص دهید کدام هاست و کدام شرکت بهترین است، توصیه می کنیم با متخصصان طراحی سایت مشورت کنید، زیرا آنها می توانند به دلیل تجربه فراوان در استفاده از هاست های مختلف، بهترین هاست را به شما معرفی کنند. .

  • خدمات سایت در مشهد از طراحی سایت تا سئو