چگونه از طراحی سایت در مشهد درآمد داشته باشیم

بایگانی
  • ۰
  • ۰

همه متخصصانی که در ابزارهای حرفه خود مهارت دارند همیشه به دنبال این سوال هستند که چگونه خود را با جدیدترین ابزارهای موجود در اینترنت وفق دهند. بنابراین می توان به طراحان گرافیک اشاره کرد که همیشه به دنبال ابزارهای قدرتمندی هستند که بتوانند نقش خود را به خوبی با تمام قدرت ایفا کنند. اگرچه نرم افزار فتوشاپ به تنهایی برای پاسخگویی به طراحی معمولی کافی است، اما این دلیل خوبی برای عدم استفاده از آن در صورت وجود نرم افزارهای قدرتمندتر در دسترس نیست. در این مقاله، می‌خواهیم رایا پارسی، ابزار قدرتمندی که به شما امکان می‌دهد در فضای ابری با ویژگی‌هایی شبیه به طرح طراحی کنید، برجسته کنیم. برای آشنایی بیشتر با این ابزار قدرتمند با ما همراه باشید.
ثبت سفارش و مذاکره
آیا اجرای Figma به سیستم عامل خاصی بستگی دارد؟
در پاسخ به این سوال که آیا اجرای Figma به سیستم عامل خاصی بستگی دارد، باید گفت که خیر، اینطور نیست. زیرا این ابزار قدرتمند می تواند بر روی هر سیستم عاملی که قادر به اجرای یک مرورگر وب باشد، اجرا شود. به همین دلیل، طراحان دیگر نگران آماده کردن یک سیستم عامل خاص نیستند و همچنین می تواند روی تمام پلتفرم های موجود مانند مک، ویندوز، لینوکس و حتی کروم بوک ها کار کند. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند با استفاده از این نرم افزار سایتی در مشهد طراحی کنند.
بهتر است بدانید فیگما تنها ابزاری در نوع خود است که تا این حد توانسته موانع کار طراحان را برطرف کند به همین دلیل هر روز طرفداران زیادی را به خود جذب می کند. از آنجایی که Figma ابزاری است که بر روی پلتفرم Cloud اجرا می شود، به کاربران این امکان را می دهد که با هر سخت افزار و سیستم عاملی با این ابزار محبوب کار کنند.
در بسیاری از سازمان ها مشاهده شده است که برنامه نویسان روی ویندوز کار می کنند در حالی که طراحان در مک راحت تر هستند. بنابراین هر دو گروه با مشکلاتی مانند PNG-Pong (که در آن تصاویر به روز شده به طور مداوم بین تیم طراحی ارسال می شود) مواجه هستند. Figma سعی می کند با دادن فضای بهتر Team Work به تیم ها از این مشکل جلوگیری کند که به راحتی و بدون استرس تصاویر متحرک را بین آنها جابجا کند.
آیا Figma به سیستم عامل خاصی متکی است؟
نحوه کار با نرم افزار Figma
پس از اینکه این ابزار آسان برای استفاده را با استفاده از دستورالعمل های موجود در وب راه اندازی کردید، زمان شروع استفاده از این ابزار قدرتمند فرا رسیده است. با مشاهده ابتدا محیط این ابزار می توانید به گزینه های Plugin، Search، Draft و Draft دسترسی داشته باشید. حالا کارایی هر کدوم از اینا چیه! بد نیست بدانید که می توانید از طریق جستجو به فایل های موجود و افرادی که روی این ابزار کار می کنند دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید از طریق گزینه Recent به پروژه های اخیر دسترسی داشته باشید. مانند سایر ابزارهای تصویر، گزینه افزونه مربوط به افزونه هایی است که در آن نصب کرده اید. آخرین گزینه Draft است که پروژه های فعال شما را در حال پیشرفت نشان می دهد.
ابزار Figma این امکان را برای مشتریان و طراحان گرافیک فراهم کرده است تا از طریق خود ابزار با یکدیگر ارتباط برقرار کنند یا با یکدیگر همکاری کنند. برای این منظور باید به گزینه موجود در گوشه پایین و سمت راست این ابزار توجه کنید. همچنین لازم است بدانید که ایجاد تیم در این ابزار رایگان است اما برای افزایش تعداد همکاران در این زمینه باید هزینه آن را به شرکت سازنده پرداخت کنید.
پیش نمایش در Figma چگونه است؟
قطعا دغدغه همه طراحان پس از اتمام کار خود در این زمینه این است که بتوانند طرح خود را به صورت پیش نمایش ببینند. این دسته از افراد با استفاده از اپلیکیشن Figma Mirror می توانند این توانایی را به خود بدهند. این نرم افزار به طراحان گرافیک اجازه می دهد تا پیش نمایش طرح خود را در مقیاس برنامه مشاهده کنند. اپلیکیشن Figma Mirror برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است.
نکته مهم: هنگامی که برنامه Figma Mirror را روی تلفن همراه خود نصب می کنید، این ابزار با توجه به عرض و طول تلفن همراه شما، چیدمان را تنظیم می کند.
طراحی ساده برای وب
این ابزار به گونه ای طراحی شده است که بتواند آینده دنیای وب را رهبری کند و به همین دلیل دارای ویژگی هایی است که در هیچ نرم افزار مرتبط با این صنعت نخواهید یافت. به عنوان مثال، با این ابزار قدرتمند می توانید قوس های فوری را در این ابزار طراحی کنید که به شما امکان می دهد به راحتی صفحه ساعت یا نمودار دایره ای را با Arc طراحی کنید.
طراحی ساده برای وب
استفاده از Figma را برای توسعه دهندگان آسان تر کنید
طراحی ریسپانسیو ارائه شده توسط طراحی خودکار در این ابزار می تواند لیست را به صورت خودکار تنظیم کند. به لطف عملکرد فعال این ابزار، تغییر اندازه متن به صورت خودکار انجام می شود. وقتی نوبت به طراحی می رسد، در مورد توسعه است. به همین دلیل، تنظیمات لایه‌بندی، جهت‌گیری و فاصله‌گذاری خودکار به کد تبدیل می‌شوند و کار را برای توسعه‌دهندگان آسان‌تر می‌کنند.
مدیریت پروژه از طریق این ابزار.
همانطور که در مقاله بالا گفتیم، شما این توانایی را دارید که با استفاده از این ابزار مدیریت پروژه را در دستان خود بگیرید. به این ترتیب می توانید افراد مختلفی را به پروژه خود دعوت کنید و با استفاده از Figma که یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار است، سطح دسترسی هر فرد را به صورت جداگانه تنظیم کنید. به این ترتیب، زمان و مدیریت معمولا برای شما آسان تر است.

  • ۰۱/۰۸/۰۳
  • خدمات سایت در مشهد از طراحی سایت تا سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی